Tuesday, May 11, 2010

T-shirt Wave

hmm... post ni sja ja aku nak bagtaw yang aku dah dapat baju wave yang telah ditempah setelah beberapa purnama aku tunggu.. hehe

tadi aku p jumpa kwan2 seangkatan honda wave dekat port biasa TTS area Sunway Pyramid tu.TTS ni dipanggil Monday night fever. Sepatutnya aku skrg dah kena kurangkan kluar malam sebab nk fokus utk study che wah haha,tapi tak pa arini da alasan nak p ambil baju so aku pergila kejap. Smpai lbih kurang pkul 9pm++ . antara yg hadir mlm ni ialah pomen,kirorow,mafia,alex,wan,aiman,cdi dan gifted. ni la yg aku sempat jumpa sbab aku kna balik awal sblum rokol. dlm 1015pm aku chow la, slmat smpat gak smpai tadi utk rokol ;)

abis rokol, apa lagi tadi test la baju tu. aku tmpah saiz S tapi dpt saiz M.ksilapan teknikal kut, xpala aku pkai pon nmpak mcam ok jer..mna taw kut nanti aku mkin gemuk ke xpun sng ja ble alter nanti kalo maw.

ni la gmbar aku pkai baju wave.. baru best nanti konvoi boria ja bju haha






p/s: ngantuk la... Zzzz~

4 comments:

afee ali said...

hamboih.semangat naaaa... ^___^

nur 'adli azhari said...

smart!!! nk satu!!

Nudinsenin said...

wahhhh,aku?tak beli baju kriss tu!xrak uang dong~~

Typewriter said...

xpa2 nanti join ride kasi angkat bju pree sudah la

Ad- nak ke? jom p beli beg kat slim river dulu hehe

Post a Comment