Saturday, May 8, 2010

Hari Sabtu

pre-script : haaa...hari ni aku rasa macam nak masukkan entri utk blog aku yg dah lama terbiar ni hehe semuanya sebab pengaruh kawan sebaya la ni( Amar, Zainudin, Wan, Acan, Apeng,Wak, Hakim dan sewaktu dengannya :D ) tapi sblum tu kna bagi ucap selamat dulu kut hehe.

Assalamua'laikum dan selamat sejahtera!

Hari ini aku cuba sedaya upaya untuk menulis dengan baik untuk entry yang pertama ni. Eh kejap, kadang- kadang aku terfikir perkataan manakah yang paling sesuai adakah menaip atau menulis?

Ah tak kisah la janji aku nak bagitau apa yang aku nak buat pada baki hari sabtu aka cuti ni setelah separuh hari telah digunakan untuk berjuang buat kali ke2 di medan perang "Mod 15 -Gas Turbine Engine". Exam tadi boleh la tahan bnyak soalan level 2 da. Eh kan dah melalut pasal exam lak, sbab tu aku tak berapa suka nak tulis dan share dalam blog ni sbab aku ni kadang-kadang banyak merapu hehe

Ok2 aku cadang dengan Amar haziq, Apek, dan Hairi kusma nak pergi makan cendol dan lepas tu cari rumah sewa yang berhampiran dengan Subang Airport ni. Sebab kami semua belajar kat METC (Malaysia Airlines Engineering Training Centre)Mas Complex B; batch 07 dah nak habis belajar theory dan bulan Julai nanti kena keluar pergi OJT (On Job Training) kat Mas Complex A so selamat tinggal METC,makanan dalam bekal,rokol, dan D'rimba.
-wink ;)

edited: ala.. minggu ni cendol tak jual lak smpai ari isnin ni huhu lapar ni :(

post-script: mula-mula nak taip penuh dan nak elakkan 'short-form' tapi rasa macam pelik lak hehe ok2 secara ringkasnya kalau ada salah dan silap dan teguran utk 1st entry aku ni ,adalah amat digalakkan utk hit butang komen. Next entry aku kan perbaiki la (itu pon entah bila aku tak pasti sebab aku ni jarang online dan tak bnyk idea ;D )

3 comments:

Nudinsenin said...

yeah~aku first...huhuhu..
selamat berblog muck~hehehe

AcanCapik said...

aku seken? adehhh... selamat berblog my fren. ko kan byk aktiviti, letak je gambar2, cerita sikit2. kalau nak merapu pun apa ada hal, aku baca je semua. hehehe... =)

ali said...

selamat dtg...
la nape tak bgtau awal2 cendol memng tutp sampai senin khamis aritu abg tu dah bgtau...

k ni memng tempat yg sesuai tuk ko...
ko memng patut dah ade blog lame dah...
selamat datang.,...

Post a Comment